HeliosKiosk FAQ



Γενικές Πληροφορίες.

Τι είναι το HeliosKiosk;

Είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης προιόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου.

Πως μπορώ να διαβάσω τα ψηφιακά έντυπα;

Με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

- Σε Η/Υ με λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows XP μέσω της δωρεάν εφαρμογής HeliosKiosk Reader για Windows που μπορείτε να κατεβάσετε από το site μας.

- Σε Η/Υ με λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows 7 ή μεγαλύτερο μέσω της δωρεάν εφαρμογής HeliosKiosk Reader για Windows που μπορείτε να κατεβάσετε από το site μας.

- Σε Η/Υ Mac μέσω της δωρεάν εφαρμογής HeliosKiosk Reader για Mac, που μπορείτε να κατεβάσετε από το site μας.

- Στο iPad με την εφαρμογή HeliosKiosk που μπορείτε να κατεβάσετε από το App Store.

- Σε οποιαδήποτε συσκευή Android 4.x & Android 5 με την εφαρμογή HeliosKiosk, που μπορείτε να κατεβάστε από το Google Play.

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω του HeliosKiosk;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα HeliosKiosk με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και τις πληροφορίες που εμπιστεύονται οι χρήστες του. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.

Oι συναλλαγές μέσω πιστωτικών καρτών γίνονται με το σύστημα της Viva Payments, Ίδρυμα πληρωμών αδειοδοτημένο από την ΕΚΤ για λειτουργία εντός EOX-31. Μέσω του ασφαλούς - κρυπτογραφημένου συστήματος της Viva Payments, μπορεί ο χρήστης να πληρώσει για την παραγγελία του με την πιστωτική του κάρτα.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τους Όρους Χρήσης.

Μπορώ να δω ένα έντυπο που έχω αγοράσει από το site στην ταμπλέτα μου;

Συνδεθείτε με τα στοιχεία του λογαριασμού σας για να δείτε τις ψηφιακές αγορές σας και να τις κατεβάσετε στην ταμπλέτα σας.

Πως μπορώ να δοκιμάσω την υπηρεσία πριν αγοράσω;

Αναζητήστε κάποιον από τους δωρεάν τίτλους που διατίθενται απο το e-shop.

Εχώ κάποιες ερωτήσεις και θα ήθελα επικοινωνήσω με έναν εκπρόσωπό σας.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 801 500 8001 και 211 365 7997 ή μέσω email στην διεύθυνση support@helioskiosk.gr

 


Ο λογαριασμός μου στο HeliosKiosk.

Είμαι νέος χρήστης, πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;

Κάντε κλίκ στο μενού «Είσοδος» και στην συνέχεια επιλέξτε «Εγγραφείτε στο HeliosKiosk».

Είμαι παλαιός χρήστης, πως μπορώ να συνδεθώ;

Κάντε κλίκ στο μενού «Είσοδος» και συμπληρώστε τα στοιχεία που χρησιμοποιούσατε μέχρι σήμερα για να συνδεθείτε στις υπηρεσίες σας (username/password).

Τι είναι το Προφίλ Χρήστη;

Κάντε κλίκ στο «Όνομά σας», όταν είστε συνδεδεμένος, και επιλέξτε από το μενού το «Προφίλ» για να δείτε και να τροποποιήσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας.

Τι είναι το Ιστορικό Παραγγελιών;

Κάντε κλίκ στο «Όνομά σας», όταν είστε συνδεδεμένος, και επιλέξτε από το μενού το «Ιστορικό» για να δείτε τις παραγγελίες σας.

Ξέχασα τον κωδικό μου, πως μπορώ να τον ανακτήσω;

Κάντε κλίκ στο μενού «Είσοδος» και επιλέξτε «Υπενθύμιση Κωδικού».


Αγορές προιόντων.

Πως μπορώ να αγοράσω τα προϊόντα σας;

Θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό στο HeliosKiosk και στην συνέχεια να προχωρήσετε στις αγορές σας.

Με ποιό τρόπο μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην σχετική σελίδα πληρωμής, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Ποιές πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

Χρησιμοποιούμε την υπηρεσία Viva Payments, στην οποία γίνονται δεκτές οι περισσότερες πιστωτικές κάρτες VISA και MASTERCARD, όπως και η DINERS.

Με ποιές τράπεζες συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με την Alpha Bank, Eurobank & Εθνική Τράπεζα.

Πως μπορώ να εκδόσω Τιμολόγιο;

Μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση τιμολογίου στην σχετική σελίδα πληρωμής, πρίν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Πότε ενεργοποιείται η συνδρομή μου;

Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα και εφ’ όσον γίνει αποδεκτή η συναλλαγή, η συνδρομή σας ενεργοποιείται άμεσα.

Σε περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, η συνδρομή σας ενεργοποιείται με την παραλαβή του καταθετήριου από εμάς.

Μπορώ να δανείσω ένα ψηφιακό έντυπο σε φίλο μου;

Κάθε ψηφιακό έντυπο ανήκει στον συνδρομητή – αγοραστή και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί σε άλλον χρήστη.


Ανανέωση συνδρομών.

Η ανανέωση της συνδρομής γίνεται μόνο ηλεκτρονικά ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

      1. Επισκέπτεστε την ηλεκτρονική σελίδα www.helioskiosk.gr
      2. Κάνετε Είσοδο με τα στοιχεία συνδρομητή (Username και Password)
      3. Επιλέγετε την εντολή «ΑΝΑΝΕΩΣΗ».
      4. Εμφανίζεται το πακέτο συνδρομής, που θα αντικαταστήσει την προηγούμενη που λήγει και το επιλέγετε.
      5. Συνεχίζετε από το Καλάθι την διαδικασία αγοράς κάνοντας κλικ στο πεδίο «ΕΠΟΜΕΝΟ».
      6. Επιλέγετε τον τρόπο Τιμολόγησης και τον τρόπο Πληρωμής.
        * Στην περίπτωση επιλογής πληρωμής με χρέωση σε Πιστωτική Κάρτα, η συνδρομή σας θα ανανεώνεται αυτόματα.
        ** Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε Αυτόματη Ανανέωση, μπορείτε να μας ενημερώσετε με αποστολή email στη διεύθυνση support@helioskiosk.gr ή με αποστολή fax στο 211-3657898.
     7. Ολοκληρώνεται η Ανανέωση Συνδρομής.

HeliosKiosk Reader για Windows.

Τι προδιαγραφές πρέπει να έχει ο Η/Υ για να τρέξει την εφαρμογή Reader;

Θα πρέπει να έχει λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows σε μία από τις παρακάτω εκδόσεις: Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 ή μεγαλύτερη.

Πως μπορώ να εγκαταστήσω την εφαρμογή;

Μπορείτε να κατεβάσετε το πρόγραμμα εγκατάστασης από το site του HeliosKiosk.

Πως μπορώ να ξεκινήσω την εφαρμογή;

Μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης, μπορείτε να ξεκινήσετε την εφαρμογή από το εικονίδιο που έχει τοποθετηθεί στην επιφάνεια εργασίας ή να επιλέξτε «HeliosKiosk Reader” από το μενού Έναρξης.

Πως συνδέομαι με τον λογαριασμό μου;

Μπορείτε να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας από το εικονίδιο που βρίσκεται στην μπάρα με τα εργαλεία.

HeliosKiosk Reader για Mac.

Τι προδιαγραφές πρέπει να έχει ο mac για να τρέξει την εφαρμογή Reader;

Θα πρέπει να έχει λειτουργικό σύστημα Apple OS 10.6 ή νεότερο.

Πως μπορώ να εγκαταστήσω την εφαρμογή;

Μπορείτε να κατεβάσετε το πρόγραμμα εγκατάστασης από το site του HeliosKiosk. Ειδικά για το 10.8 θα πρέπει να επιτρέψετε την εγκατάσταση εφαρμογών εκτός Apple. Από τις Προτιμήσεις Συστήματος (System Preferences), ξεκινάτε το Security & Privacy και στο tab General επιλέγετε: Allow application download from anywhere.

 

HeliosKiosk για iPad.

Πως μπορώ να εγκαταστήσω την εφαρμογή;

Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή HeliosKiosk μέσα από το App Store της Apple.

Πως μπορώ να κατεβάσω τα ψηφιακά έντυπα που έχω αγοράσει από το e-shop στη συσκευή μου;

Θα πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό που έχετε στο HeliosKiosk.

Πως συνδέομαι με τον λογαριασμό μου;

Μπορείτε να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας από το εικονίδιο που βρίσκεται στην μπάρα με τα εργαλεία.

Μπορώ να αγοράσω μέσω του iTunes λογαριασμού μου;

Η αγορά των ψηφιακών εντύπων μέσα από την εφαρμογή μπορεί να γίνει μέσω του Apple ID σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα ψηφιακά έντυπα που θα αγοραστούν από την εφαρμογή HeliosKiosk για iPad και με την χρήση Apple ID λογαριασμού μπορούν να είναι διαθέσιμα μόνο σε συσκευές iPad.

Μπορώ να αγοράσω μέσω του HeliosKiosk e-shop;

Θα πρέπει να μεταβείτε στο e-shop μέσω του browser πληκτρολογώντας τη διεύθυνση www.helioskiosk.gr. Τα προιόντα που θα αγοράσετε μέσω του e-shop μπορείτε να τα κατεβάσετε στην συσκευή σας.

Μπορώ να διαγράψω έντυπα για να δημιουργήσω χώρο στην συσκευή μου;

Πηγαίνετε στην επιλογή η «Η Βιβλιοθήκη μου» και πατήστε επεξεργασία. Στην συνέχεια διαγράψτε όποια έντυπα δεν θέλετε να έχετε στην συσκευή σας. Αφού διαγράψατε τα έντυπα πρέπει να πατήσετε Τέλος γιατί διαφορετικά τα έντυπα δεν θα διαγραφούν. Μπορείτε να ξανακατεβάσετε τα έντυπα όποια στιγμή θέλετε.

Τι γίνεται αν διαγράψω την εφαρμογή από την συσκευή μου.

Οι αγορές σας είναι ασφαλείς. Μπορείτε να εγκαταστήσετε ξανά την εφαρμογή και να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.

Έχω περισσότερες από μία συσκευές, μπορώ να συγχρονίσω τις αγορές μου;

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και κατεβάστε ότι έχετε αγοράσει.

Έχω χρεωθεί περισσότερες από μία φορές το ίδιο προϊόν (τεύχος, φύλλο, βιβλίο) μέσω iTunes; Ποια διαδικασία αποχρέωσης προβλέπεται;

Μπορείτε να δείτε αναλυτικές οδηγίες πατώντας εδώ.

HeliosKiosk για Android.

Πως μπορώ να εγκαταστήσω την εφαρμογή;

Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή HeliosKiosk μέσα από το Google Play.

Πως μπορώ να κατεβάσω τα ψηφιακά έντυπα που έχω αγοράσει από το e-shop στην συσκευή μου;

Θα πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό που έχετε στο HeliosKiosk.

Πως συνδέομαι με τον λογαριασμό μου;

Μπορείτε να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας από το εικονίδιο που βρίσκεται στην μπάρα με τα εργαλεία.

Μπορώ να αγοράσω μέσω του HeliosKiosk e-shop;

Από την οθόνη του προϊόντος πατήστε το Αγορά

έτσι θα ανοίξει ο browser για να μεταβείτε στην αντίστοιχη ιστοσελίδα του προϊόντος στο www.helioskiosk.gr όπου μπορείτε αγοράσετε. Σας υπενθυμίζουμε ότι για να αγοράσετε από το www.helioskiosk.gr πρέπει να συνδεθείτε και με αυτό.

Μετά την ολοκλήρωση της αγοράς πατήστε στη συσκευή σας το εικονίδιο του Android που δείχνει τις ανοιχτές εφαρμογές από τη λίστα που θα εμφανιστεί εκεί πατήστε το Helioskiosk app.

Το προϊόν που αγοράσατε είναι έτοιμο για Λήψη.

Μπορώ να διαγράψω έντυπα για να δημιουργήσω χώρο στη συσκευή μου;

Πηγαίνετε στην επιλογή που δείχνει το εικονίδιο

και πατήστε το

Στην συνέχεια διαγράψτε όποια έντυπα δεν θέλετε να έχετε στην συσκευή σας. Μπορείτε να τα ξανακατεβάσετε όποια στιγμή θέλετε.

Τι γίνεται αν διαγράψω την εφαρμογή από την συσκευή μου;

Οι αγορές σας είναι ασφαλείς. Μπορείτε να εγκαταστήσετε ξανά την εφαρμογή και να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.

Έχω περισσότερες από μία συσκευές, μπορώ να συγχρονίσω τις αγορές μου;

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και κατεβάστε ότι έχετε αγοράσει.

Ιστορικό Αρχείο ΔΟΛ

Το ψηφιακό Ιστορικό Αρχείο σήμερα είναι διαθέσιμο μόνο για ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ με λειτουργικό σύστημα Windows ή macOS και όχι σε tablets.
Βρίσκεται στη διεύθυνση http://premiumarchives.dolnet.gr/

Συνιστάται η χρήση των φυλλομετρητών (browsers) Internet Explorer ή Mozilla Firefox.
Απαιτείται η εγκατάσταση της επέκτασης (plug in) Microsoft Silverlight, η οποία θα σας ζητηθεί την πρώτη φορά. Η αναζήτηση γίνεται είτε με ημερομηνία φύλλου είτε με λέξεις κλειδιά. Μπορείτε να αποθηκεύσετε σε αρχεία PDF και να εκτυπώσετε όποια σελίδα σας ενδιαφέρει.

 

Λοιπές Ερωτήσεις.

9/1/2015: H APPLE, σε Ευρώπη και Καναδά, άλλαξε την κατώτατη τιμή των εφαρμογών, που διατίθενται από το App Store.

Η συνδρομή σε μία έκδοση των εφημερίδων «ΤΑ ΝΕΑ» και «ΤΟ ΒΗΜΑ» διαμορφώθηκε στα 0,99 € αντί 0,89 €. Στο HeliosKiosk (www.helioskiosk.gr) η αντίστοιχη συνδρομή παραμένει στα 0,89 €.


Ο υπολογιστής μου είναι συνδεδεμένος με εταιρικό δίκτυο.

Σε ορισμένα εταιρικά δίκτυα δεν επιτρέπεται η εγκατάσταση εφαρμογών για λόγους ασφαλείας. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο διαχειριστή της εταιρείας σας.

Δεν μπορώ να εγκαταστήσω τον HeliosKiosk Reader.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 801 500 8001 και 211 365 7997 ή μέσω email στην διεύθυνση support@helioskiosk.gr





© Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε. 
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του site διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, 
χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.
 

 

Όροι χρήσης | Επικοινωνία | Powered by © i-box - ATC S.A.